[MD-sorular] Sıcak cisim problemi üzerine varyasyonlar

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
17 Mar 2010 Çar 23:55:55 EET

Sert bir cikis yapmadim, oyle anlasildiysa kusura bakmayin. Yalniz bir
konuyu tekrar belirteyim ki yanlis anlasilma olmasin. Mesajimda k
katsayisinin boyutuna zaman demedim zaten. 1/k ifadesine "time constant"
dendigini, ve bu 1/k sayisinin biriminin zaman oldugunu soyledim. Bir bilen
sunun turkcesini de soylerse memnun olurum.

Kerem