[MD-sorular] Sikloid ve Fizik(*)

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
25 Mar 2010 Per 13:14:33 EET

Ben cok anlamam ama, zaten genel gorelik kurami isigin buyuk kutlelerin
yakinindayken sapmasini aciklamak icin olusturulmus bir kuram degil mi? Yani
buyuk bir cekim alaninin etkisindeyken isik egriliyor zaten. Gorelik kurami
isigin illa ki dogrusal yayildigini soylemez benim bildigim kadariyla.

Kerem