[MD-sorular] Grigory Perelman (*)

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
26 Mar 2010 Cum 14:02:15 EET

Evet cözdü diye biliyorum ben. Cözmese zaten adama 1 milyon dolar
vermezler. (Bize cikmaz yani)
Kanit surada(ymis):
http://arxiv.org/find/math/1/au:+Perelman_Grisha/0/1/0/all/0/1

Perelman
 tam bir keriz bence. Alsin bari parayi da bir yere bagislasin.
(Matematik köyüne mesela). Bu sekilde tavir koyarak daha cok göze
batiyor. Ve tam da istediginin tersi gerceklesiyor. Daha cok sov yapmis
oluyor.
Gidecektin pasa pasa alacaktin ödülünü cok dikkat cekmeden
Perelman! (buradan sana sesleniyorum) Insanin takdiri, övgüyü
kaldirabilmesi gerek. Kaldiramadin sen Perelman, simardin. :)

Zaten
 deli bu adam anladigim kadariyla.

-Kim 500 milyar ister?
-Perelman
 haric herkes!

deli iste, deli. Onu dogru demissiniz.
Bir de
eskiden "kafadan kontak" diye bir laf vardi. Biz cocukken.

tibet

---
 On Fri, 3/26/10,