[MD-sorular] Grigory Perelman

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
26 Mar 2010 Cum 14:22:24 EET

Bence Siz ondan daha problemli bir insansınız , üstüne üstlük hiç bir
başarınızda yok. Siz o adamın hayatı boyunca para sıkıntısı çekeceğinimi
zannediyorsunuz ?
Bir kaç dolara tükürdü diye adamı psikolojik sorunlu yaptınız , Sizin
postalarınızdan en az ben de diğerleri kadar sıkıntı çekiyorum.
Sizin gerçek niyetiniz ne , neden bu gruptasınız ? Ortalama bir zekanızda
olduğu anlaşılıyor , anlaşılan profesör olmak için önemli bir destekçiniz
vardı , herhalde ajandınız , solcu öğretim elemanlarını ve öğrencileri
işkenceye filan gönderdiniz.
Perelman ın ispatını bunca süre sonra , profesör olarak bulamadıysanız ,
sizden ancak manav olur , ne pırıl pırıl gençler kömür madenlerinde
çalışırken , sizin gibi bir kuş beyinli profesör oluyor.
yazık , çok yazık
lütfen kavga çıkararak huzur bozmayın , gruptan ayrılın