[MD-sorular] Ynt:Ynt: el ile karekök almak / dobra yoldan orta okul yöntemi

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
27 Mar 2010 Cmt 18:26:52 EET

Sayın A.Kadir Değirmencioğlu;
İlginiz için çok teşekkür ederim,
beni bir 'nostalji migreni'ninden kurtardınız,
öneriniz üzerine Sayın Yüksel Yıldırım'ın
yanıtında verdiği linke baktım,
Linkte, orta okulda öğrendiğimiz olan yöntem var.
Elle küp alma dobra dobra yöntemini de gene o linkte
görünce hatırladım, bize orta okul son sınıfta bu
beceriyi de öğretmişlerdi.
 İyi günler dileklerimle,
MEÜ.