[MD-sorular] Ynt: Ynt: sikloid

Murat Davman murat.davman at hotmail.com
27 Mar 2010 Cmt 20:49:36 EET

Sayın A.Kadir Değirmencioğlu;
Teşekkürler,
t parametresinin radyan biriminde bir açı olması
gerektiğini boyut analizi ile çıkarsamıştım amma
hangi açı olduğunu bulamamıştım,
bu nedenle wikipedia'da baktım, hem orijinal İngilizce
hem de Türkçe versiyonlarına,
ancak wikipediada yeterli açıklama yoktu,
bu açı açık anlaşılır net bir biçimde tanımlanmamıştı,
bu nedenle sizden rica ettim,
wikipedia müelliflerinden çok daha üstün
bilinçli bir şekilde
anlatmışsınız bu açıyı.
Sağ olun, Var olun,
Esenlikler dileklerimle,