[MD-sorular] Ynt: Ynt: Re: İmparator Sorusu

dede dede_47 at mynet.com
1 Mayıs 2010 Cmt 10:54:01 EEST

Sayın  Mustafa Umut Saraç;
"İmparator Sorusu" adlı iletim de bahsedilen "Kutsal
Roma-Cermen"
İmparatorluğudur. Bu soruyu ben Cemal Yıldırım'ın
yazdığı
"100 Soruda Bilim Tarihi" isimli kitabtan aldım.(Kitab
yanımda
olmadığından baskı tarihi,yayın evi ve sayfa sayısını
veremiyorum;
istenirse verebilirim)Verdiğim bilgilerde bir tutarsızlık
varsa o kitaba aittir.
Sanırım her okunan kitabta ki bilgilerin "biraz meraklı
olup ta"
hepsini İnternetten(!?)doğrulanmasını beklemek uygun
olmasa gerek!
"Kitablarda yazılanlar yanlış,İnternette yazılanlar
doğrudur" diye bir
kuralın olduğunuda bilmiyorum.Bu itibarla kitabtaki
bilgilere güvendim,
başkaca araştırmaya gerek kalmadan o iletiyi yazdım.
Sağlıklı bir yaşam dileklerimle..
A.Kadir Değirmencioğlu