[MD-sorular] İmparator Sorusu

dede dede_47 at mynet.com
1 Mayıs 2010 Cmt 11:31:02 EEST

Açıklama:"İmpatrator Sorusu" adlı
iletimde
sorulan soruyu aldığım kitabta; bu konu
"Rönesans Matematiği" isimli bölümde yazıldığı
 ve "Da Vinci" ismi kullanıldığı için, başka
denetleme yapmadan; rönesansın meşhur ressamı
Leonardo Da Vinci sanmışım. Ancak Sn.Özgür Başkaya'nın
nın verdiği linkten (bu linkte sorunun çözümü de
var-teşekkürler)
bu Leonardo'nun; ressam olan değil, bildiğimiz
"Liber Abacı (Hesap Kitabı)" nın yazarı Fibionacci'nin
olduğunu
öğrendim. Meğer Fibionacci'nin bir diğer
adı da "Pisa'lı Leonardo" imiş, bunu bilmiyordum.
Buradan karıştırmışım.

		İngilizce seviyenizi ücretsiz test edebilirsiniz. Tıklayınız