[MD-sorular] [Fwd: DARÜŞŞAFAKA sınav duyurusu]

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
2 Mayıs 2010 Paz 14:35:44 EEST

-------- Original Message --------
Subject: 	Spam: DARÜŞŞAFAKA sınav duyurusu
Date: 	Sat, 1 May 2010 06:56:46 +0300
From: 	Yılmaz Erdem <yerdem at adu.edu.tr>
To: 	Undisclosed recipients:;

HERKES  LİSTESİNDEKİ KİŞİLERE  GÖNDERİRSE BELKİ İHTİYACI OLAN BİRİSİ
ÇIKABİLİR....

 Çevrenizde 3. sınıfa giden, babası hayatta olmayan, maddi olanakları
kısıtlı ve fakat  yetenekli  çocuklar varsa, LÜTFEN bu mail'in içeriğini
aileleriyle paylaşın!

 Kimbilir,  belki bir  çocuğun ve ailesinin hayatını kökten
değiştirebilir, onlara hayal bile edemeyecekleri bir dünyanın kapısını
açmış olabilirsiniz. .

İLKÖĞRETİM'DEN ÜNİVERSİTE'YE ÜCRETSİZ KOLEJ EĞİTİMİ DARÜŞŞAFAKA'DA!!

DARÜŞŞAFAKA, YAŞAMI EĞİTİMLE DEĞİŞTİRİYOR!

* Babası hayatta olmayan
* Maddi olanakları iyi bir eğitim almaya yeterli olmayan
* Başarılı ve yetenekli 3. sınıf öğrencileri,

BU FIRSATI KAÇIRMAYIN!
SİZİ SINAVIMIZA BEKLİYORUZ!

SINAV GÜNÜ: 30 MAYIS, 2010 PAZAR; SAAT 10.00

Detaylar için, http://www.darussaf/ aka.org/v/ <http://aka.org/v/> 1116
 Tel: 0212 276 50 20/485