[MD-sorular] Çember Yayı Aman Dayı

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
5 Mayıs 2010 Çar 19:33:39 EEST

Sayin Murat Davman,

Yine fetvayi vermissiniz ama, yazdiginiz sonuclarin ikisi de yanlis. Bazi
mesajlarinizda emin olmadiginiz sonuclari yazarak listeyi takip edenleri
yaniltiyorsunuz. Duzeltmeye calisanlar oluyor genelde ama o zaman da listede
gereksiz mesaj kalabaligi yasaniyor.

Internette forumlarda falan sizin gibi yapanlara bir isim de vermisler;
"troll" deniyormus. Bir sure sonra yuksek ihtimalle listede hic dikkate
alinmayacaksiniz. En azindan ben artik almayacagim, listeyi takip edenlere
de aynisini oneririm. O yuzden bence yanittan emin olmadan boyle "elbette"
seklinde yazarak fetva vermeyin artik.

Kerem