[MD-sorular] Matris Normu

Erdem Erdemgil erdem.erdemgil at yahoo.com
18 Mayıs 2010 Sal 14:43:34 EEST

Çarpımdaki matrislerin farklı iki matris değil de
bir A matrisi ve  bunun tersi olan  ters(A) matrisinin
çarpımı olduğu özel durumda,
<hangi matris normu olur ise olsun>
küçük veya eşit (=<) ilişkisi yerine
daima kesin eşitlik(=) geçerli olmaz mı?
.
SEZGİ'm EVET diyor, ama emin değilim ... diyecektim vazgeçtim,
Birim matrisin normu her tür normda bir, rakamla 1 değil mi?
.