[MD-sorular] Ynt:RE: Ynt:Re: Matris Normu

MEHMET ERŞEN ÜLKÜDAŞ meulkudas at hotmail.com
20 Mayıs 2010 Per 13:30:27 EEST

Evet Sn Altun,Kanıtlanmadıkça bir matematiksel nesne yalnızca bir adaydır amaçlanan adı taşımak için o ada layık olmak için, o işe ehil olmak için ...buradaki norm örneğinde olduğu gibi,mutlaka şeytan pardon üçgen eşitsizliğininkanıtlanması gerekir,kanıt belki de şöyle olabilir (mi?),AA' ve BB' matrislerinin köşegenleri birer vektör olarak görülür, ... eeee, kanıt tamam oldu bitti gitti işte.MEÜ.
---