[MD-sorular] Yanıt: 3^x + 4^x = 100 denklemi

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
24 Mayıs 2010 Pzt 01:59:51 EEST

Murat Davman takma isimli arkadas.
Yanlisin sadece Mac'i Mc yapmakta degil. Ayrica Laurin'i Laurent
yapmissin ve Mc ile Laurin kismini iki kelime olarak yazmissin.
Bu o kadar onemli degil.
Daha da onemli olan, hatta vahim olan "hanim kizimiz" gibi kucultucu ve
seksist, "elinin hamuru/camuru" gibi basit duzeyde kelime oyunlariyla
alaya basvurman.
Bir daha olmamasini diliyorum.
Bu nezih ortama yakismiyor.