[MD-sorular] Morley Rank

haydar göral hgoral at gmail.com
13 Kas 2010 Cmt 15:50:59 EET

Ali Nesin ve Alexandre Borovik'in bu konuda bir kitapları var:

http://books.google.com.tr/books?id=WrzXwb-A_IwC&printsec=frontcover&dq=ali+nesin+borovik&source=bl&ots=P_cc-0irEw&sig=mRRsk3VEVjxzKpCSLmkErBA9_Xw&hl=tr&ei=W5feTO_IIsHDswaRk6yNDA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ6AEwAA#v=onepage&q&f=false

Haydar