[MD-sorular] Fw: Ynt: Matematik yazılımları

Süleyman saltinorak at yahoo.com
6 Eki 2010 Çar 09:54:22 EEST

Yazılmları iyi bilmiyorum aslında. Sadece meraklı olduğum için bir çoğunu
kurcaladım. Burada benim merağımdan çok daha fazla konuya hakim olan
kullanıcılar olabilir, ki kadir beyin bu konuda kafa yorduğu aşikar. Sayesinde
yeni birkaç şey öğrenmiş oldum.

Ayrıca, ben sadece uygulamalı matematik konusunda yazılımları
değerlendirebiliyorum. Oysaki matematik sınırsın bir dünya. Bu grupta geçen
birçok soru ve cevap bana çok yabancı geliyor. Acaba siz matematik severler bu
sorular için, bu yazılımları kullanıyor musunuz, onu merak ettim.

Birde, matematik için bir kağıt birde kalem yeter, gerisi gereksizdir yaklaşımı
var. Bu noktada matematikçilerin bu yazılımlara ne gözle baktıklarını da merak
ediyorum.