[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 607, Konu 1

Emrah Polatlı emrahpolatli at gmail.com
5 Eyl 2010 Paz 17:53:39 EEST

Ben anlamıyorum ki bunun mantığını. İnternetten dilekçe doldurunca ne
oluyor? İran vazgeçiyor mu? Eğer öyle oluyorsa ne ala valla. Kuralım 1
milyon kişi nette, sürekli hazırda bulunsun. Birşey oldu mu internetten ver
emri mail olarak, anında git oraya baskı yap (*). O ülkenin hukuki kararını
değiştir. Anlamadığım şey, Filistin gemisi olayında hiç bir Avrupa ülkesi
uluslararası hukukun çiğnenmesine hiç böyle tepki göstermemişti. Ne oldu da
zina gibi suçlara çanak tutup o insanları korumaya alıyorlar.
*Amaçları*İranın şeriat sistemi ve islami kurallarının işletilmemesi
ve
yaşatılmamasıdır. Burada bir iki yüzlülük ve samimiyetsizlik vardır. Eğer o
kadar insan sevgisi ile dolularsa Filistinde o kadar adamımız öldürülürken
neredeydi bu insan sevgisi ve özgürlüğü ile dolu insanlar. Ne zaman İranda
böyle bir olay olsa hemen toplanırlar. Hayret ediyorum inanın. İsrail o
kadar masum adamı öldürüken hiç biri yoktular, Bosnada o kadar kadın kız
tecavüze uğrarken ortada yoktular, Amerikalılar Irakta tecavüz ve taciz
ederken yoktular, Amerika Irakta kadın erkek demeden cezaevlerinde
işkenceler (elektrik verme, erkek erkeğe tecavüz, ölesiye dövme) yaparken
ortada yoktular. Bana göre gidip de samimiyetsiz insanların amaçlarına
hizmet edenlerin yaptığı da SAMİMİYETSİZLİKTİR.
(*)Not: Sitenin birinde gerçi bunu başarmışlar. Anarşistler toplanıp
istediği anketi, oylamayı çökertiyorlardı internette gıcıklığına. Biri diyor
şurada şurada bir anket var hadi orayı karıştıralım diye hep birlikte
gidiyorlar.Yaklaşık 1 milyona yakın insandan bahsediyorum.