[MD-sorular] Ynt: E-posta komutlarınızın sonuçları

dede dede_47 at mynet.com
6 Eyl 2010 Pzt 01:00:01 EEST

Sayın Murat Davman,

Size yazdığım iletiden sonra,bana aşağıda ki "ikaz"

geldi;bu ikazdan,yazdığım iletinin bazı kısımlarının

size ve üyelere tam  gitmediğini anladım.

"Tam olarak nasıl gönderileceğini de bilemediğimden"

bir şey yapamadım.

Bilgilerinize...

A.Kadir Değirmencioğlı

Not:Diğer "matematik sembollerle dolu"

hiç bir iletimden bu şekilde bir "ikaz" almamıştım;

şimdi niye aldım onu da bilmiyorum.