[MD-sorular] analitik öteleme

Egesel Azuz egeselazuzi at gmail.com
10 Eyl 2010 Cum 23:51:45 EEST

Evet yapabilirsin. f zeta'nın aşağı yukarı logaritması gibidir. bu gibi
konulara girmek istiyorsan titchmarsh'ın meşhur kitabına bakabilirsin...
(tabii biraz zero-free region felan uğraşmak lazım veya kökten kağıdın
başlangıcına assuming RH yaz).
veya omega(n) yi  (n nin farklı asal bölenlerinin sayısı ) ortalama üzerinde
çalışırsan değişik sonuçlar elde edebilirsin.
Bu konuları romanyalı dostum popescu iyi bilir.
 mail adresi aşağıdadır...

popesculumanitu at gmail.com

Egesel de silva