[MD-sorular] analitik öteleme

Egesel Azuz egeselazuzi at gmail.com
11 Eyl 2010 Cmt 09:30:20 EEST

Bu soruda benden olsun: şimdi malumunuz eğer elinizde sabit olmayan entire
bir fonksiyon varsa en fazla bir fire ile her değeri alır...
he şimdi bilindiği üzere riemann zeta'nın sadece s=1 da tek polü vardır
dolayısıyla (s-1)zeta(s) entire dır soru şu:
bu yeni fonksiyon her değeri alır mı? yoksa bir tane fire  var mıdır?

Egesel de silva