[MD-sorular] Dikkat!... Acemi sorusu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 16:23:23 EEST

Sayi/sonsuz=sifir diye bir baglanti olmadigi kirk kere yazildi aslinda, hem
bu listede, hem de md'de.

Bir kesrin payi sinirli kalirken paydasi hic durmadan buyuyorsa, kesrin
degeri de giderek sifira yaklasir. Cok da akilalmaz birsey degil, deneyin
goreceksiniz. Bu gercegi kisaca sayi/sonsuz=sifir diye ifade ediyor
insanlar, benim yazdigim cumleyi yazmaktansa.

Sonsuz/sonsuz=belirsiz diye birsey olmadigi da yazildi. Bir kesrin payinin
degeri de paydasinin degeri de hic durmadan buyuyorsa, kesrin degerinin ne
oldugu bastan belli degildir demek o da. Bu da cok akilalmaz olmamali.

Kerem