[MD-sorular] p-adic grup

Mahlika Kuban mahlika at windowslive.com
2 Nis 2011 Cmt 15:12:04 EEST

Sayın Eren Mehmet Kıral;
Yönlendirmeniz üzerine Matematik DünyasıArşiv Sayfasını tıkladım,Matematik Dünyası 2004-III Güz Sayında p sel sayılara ilişkin iki makalebuldumZ/nZ Halkasını ParçalamakZ Halkalarının Geçit Resmi Öncelikle bu metinleri inceleyip öğrenmeye çalışacağım,ileri düzey literatürü ise sonra kurcalayacağım,yardımlarınız için teşekkürler.Mahlika