[MD-sorular] Ynt: Re: ygs'de sifre

dede dede_47 at mynet.com
7 Nis 2011 Per 00:47:37 EEST

Sayın Görkem Özkaya ve Kerem Altun;
O kadar "derin" bilimsel algoritmaların kullanılması
elbette şüpheleri ve şifrelemeyi yok ederdi.Bu kadar
ileri algoritmalardan vaz geçtim; hiç olmazsa soruların
doğru yanıtlarını öyle dairesel kaydırma, mod, medyan v.s gibi
"komik" algoritmalarla değil, az bilgisayar bilenlerin bile
bildiği "Rastgele Sayı Üretme (Random Number Generation )"
algoritmasını kullansalardı, yeterdi.Bu şekilde, her soru kağıdında ki
doğru yanıtın yazılacağı yer belirlenseydi, şifreleme pek kolay
olmazdı sanırım...
Maksat "üzüm yemek değil, birilerini dövmek olunca";
SONUCA GİDEN TÜM YOLLAR KAPALI
OLUR!Gidemezsiniz!
Sağlık ve esenlik dileklerimle..
A.Kadir Değirmencioğlu

Not:O linkteki yazı kaldırılmış,ben kopyalamıştım;isteyene
gönderebilirim.