[MD-sorular] ygs'de sifre

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
7 Nis 2011 Per 11:35:36 EEST

Iki soru var:
1) Ne yapmak istedikleri,
2) Ne yaptiklari.
Ne yaptiklarini anladik sanirim. Aynen Kerem'in soyledigini yapmislar.
Tek bir siralamayi her kitapcikta degisik bicimlerde kaydirmislar. Yani
siklarin dongusel siralamari her kitapcikta ayni.
Bu birinci yanlis.
Sanirim ikinci yanlis, dogru yanitin bircok soruda en buyuk yanitin
saginda olmasi. (Radikal'in tezi.)

Gercekten ne yapmak istedikleri ise bir muamma.
Soylediklerinden tek mantikli cikarim Taraf'a soylediklerimdi ama Ali
Demir bu tahminimin dogru olmadigini soyledi.
Sadece yanlis mi var, ayrica kotu niyet de var mi tartismasi icin ne
yapmak istediklerini anlamamiz lazim.