[MD-sorular] Ali Nesin'den YGS -- bir sey daha

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
9 Nis 2011 Cmt 22:49:49 EEST

kpss'de ne oldugunu hatirlayin. birine verdikleri cevap anahtari elden ele dolasti 200 tane birinci cikti.
birine cevap anahtarini satarsaniz, onun baskasina satmayacagindan nasil emin olabilirisiniz.
bunun tek yolu var: herkese farkli cevap anahtari olacak sekilde basmak!

bence bu hinogluhinlerin hesabi bu.

bu tabi kötü ihtimal. iyi ihtimal bunlarin gerizekali olmasi ve devleti o baski makinalari icin zarara sokmus olmalari. belki de o matbaa makinasinin ihalesinde bir isler dönüyordur. o masrafi neden yaptirirsin devlete?
Meteksan'in bu iste cok büyük önemä var. O Meteksan isinde bir isler dönüyor. Meteksan adina biri cikip devlet yetkilisi gibi aciklama yapiyor. bu da ne demek oluyor? meteksan baski haric baska isleri de mi devralmis devletten?

200 farkli cevap anahatari bas. ikiyüz kisilik sinifta bile bir uctaki diger uctakinden kopya cekemesin. herkese ayri kitapcik ne demek ya? hakkarideki adam edirnedeki adamdan ikili kopya mi cekecek. haa bak ama cep telefonuyla olur. acaba onu mu düsündüler?