[MD-sorular] Bir Soru

Serhat Doğan dserhat at bilkent.edu.tr
11 Nis 2011 Pzt 18:05:45 EEST

Bahsettiğiniz soru da böceğin yürümesi ve ipi çekilmesi sürekli olarak
yapılıyor fakat en son sorulan soruda bu işlemler sırayla yapılıyor böyle
bir farklılık var. Soruyu diferansiyel denklem kullanmadan indirgeme
bağıntılarıyla çözmek mümkün yani.  benim verdiğim çözümde temelde önceki
çözüme benziyor, yani birbirlerinin analogları.

serhat