[MD-sorular] Moduler Soru

Egesel Azuz egeselazuzi at gmail.com
14 Nis 2011 Per 18:09:08 EEST

Sayın dede,

3)      Bu iki eşitlik, ikiz asal sayıların sonsuz adet

olup/olmadığını kanıtlamada kullanılabilir mi?

Sorunuz gerçekten çok ilginç! inanın kullanabileceğini bilsem bir dk durmam
hemen atlarım...

(Böylece ikiz asal sayıları verecek bir formül bulmuş oluruz!)

Bakın benim kütüphanemde 30 tane matematik kitabı var bazıları Hardcore...
fakat hiçbirisi böyle bir formül bulmaya bile çalışmıyor!

Egesel