[MD-sorular] Ynt: Re: Moduler Soru

dede dede_47 at mynet.com
14 Nis 2011 Per 18:44:47 EEST

Sayın Egesel Azuz;
Benim "elektrik mühendisliği" eğitimin de verilen
"matematik bilgisinden/kitaplarından" başka bilgim de
kitabım da YOK! Doğru demişler:Bilgisiz/Cahil cesur olurmuş!
Benimki de o hesap / merak işte; hoş görüverin...
Ama yine de "çok zor soruların" çok basit yanıtları
olacağı / olabileceği gerçeğini  de "göz ardı" etmeyin!
Esenlikle kalın..
A.Kadir Değirmencioğlu