[MD-sorular] Eğik Doğru Etrafında Döndürme (İntegralin Uygulamaları)

zehra çay zetal_06 at yahoo.com.tr
18 Nis 2011 Pzt 23:52:43 EEST

Merhabalar.. Bir buluş projem var ve işin içinden bir türlü çıkamadım.  alan sorusuyla ilgili olarak burada düşündüğüm, eksenleri kaydırmak olacak ama bir türlü yeni bulduğum koordinatları yazamıyorum. Yardımlarınıza ihtiyacım var. Sadece alanın ispatı hakkında fikir verseniz yeterli çünkü diğerleri alan ispat olunca çıkacak. Bir de bununla ilgili kitap,vb biliyor musunuz? (gerçi okulumdaki tüm kaynaklara baktım ama hani belki gözümden kaçmıştır.) İlginize şimdiden teşekkürler....
Not: Ekte gönderdiğim görünmüyorsa http://www.stewartcalculus.com/data/ESSENTIAL%20CALCULUS%20Early%20Transcendentals/upfiles/projects/ess_wp_0702_stu.pdf bu linkten ulaşabilirsiniz.