[MD-sorular] süreklilik

zati lokum zati.lokum at gmail.com
23 Nis 2011 Cmt 19:43:12 EEST

Merhaba,

Bir fonksiyonun sürekliliği ile ilgili bir sorum olacaktı sizlere:
fonksiyonum şöyle, g: D^2---->D^2 şu şekilde verilsin g(r, x)= (r,f(x))
burda r, [0,1] kapalı aralığından ve x de S^1 den olacak. f: S^1--->S^1 e
bir homeomorfizma. yani (r, x) i şöyle görüyorum x diskin sınırından bir
elaman ve r yukarda belirttiğim gibi olsun (r,x) ise diskin orjini ile
çemberdeki x elemanını birleştiren doğru üzerinde orjine r kadar uzaklıkta.
Diskin elemanlarını böyle görebilirim. Şimdi yukarda belirttiğim g
fonksiyonunun sürekli olduğunu göstermemde bana yardımcı olabilirmisiniz?

Zati.