[MD-sorular] Ynt: İş Adamı

dede dede_47 at mynet.com
15 Ağu 2011 Pzt 21:05:32 EEST

Sayın Okay Fidan;
Benim bulduğum çözüm şu:
1) İş adamı hergün tam saat 9:00 da arabasına biniyor,
saat 9:40 da iş yerine gidiyor;
2) Değişiklik yaptığı gün ise: 7:40 da tramvaya biniyor;
1 saat (60 dakika) tramvayla gidiyor; saat tam 8:40 da arabasına biniyor ve arabasıyla 1/3 saat (20 dakika)
gittikten sonra, isyerine saat tam 9:00 da varıyor.(Yani eski varış
saati olan 9:40 dan 2/3 saat (yani 40 dakika) önce işyerine geliyor)
Biraz el yordamı, biraz hesap bunu buldum; istenilenleri
sağladığına göre doğru yanıt olsa gerekir.
Sanırım başka yanıtlarıda vardır,soru bana biraz
"bulanık/çok çözümlü" gibi geliyor!
Selamlarımla..
A.Kadir Değirmencioğlu