[MD-sorular] KİTAP YARDIMI

elem su elemsu.88 at gmail.com
4 Oca 2011 Sal 14:48:33 EET

Sayın Yetkili;
Şanlıurfa/Hilvan ilçesi Cumhuriyet İlköğretim Okulu müdürüyüm.Bulunduğumuz
bölgenin şartlarını hakkında eminim bilgi sahibisiniz. Buralarda özellikle
büyük şehirlere oranla eğitim alanında eksiklikler mevcut. Öğrencilerimize
kitap okuma alışkanlığı kazandırmak için kütüphane oluşturduk  fakat
kitaplara ihtiyacımız var hem de çok sayıda.Sizin gibi işi eğitim olan
değerli sahış,kurum ve kuruluşlara ihtiyacımız var.Matematik dünyası olarak
desteğinizi beklioruz.Yardımlarınızı esirgemezseniz bizden ansiklopedi
hariç,çocuklara yönelik tüm öğretici ve eğitici kitaplara talibiz.Okulumuzun
kitap ihtiyacı konusuna duyarsız kalmayacağınızı temenni eder,başarılar
dileriz.Lütfen bizi cevapsız bırakmayınız.

Adres: Cumhuriyet İlköğretim OkuluYeni Mh. 100.Yıl Meydanı No:37
Hilvan/Ş.urfa
Tel: 414 681 37 18
Cep:505 925 73 12
Ersin YAY