[MD-sorular] Ynt: BBP Serisi

dede dede_47 at mynet.com
21 Oca 2011 Cum 22:17:39 EET

Sayın liste üyeleri;
Aşağıda ki iletim de yeni olduğunu
"sandığım" BBP serisinin benzerini örütte bulamadım.
Ancak benim "yeni(!) BBP serisi" mevcut BBP serileri
yanında çok çok yavaş! (Çok yavaş yakınsıyor)
Yakınsanmayı hızlandıran Euler ve benzeri dönüşümler
yapılsa bile yine de mevcutlara göre yavaş kalıyor.
Bu itibarla bizim seri,"altın tarlasında bir çakıl taşı",
kim bakar,kim ilgilenir,neye yarar?Kimse bakmaz,
hiçbirşeye yaramaz.
Saygılarımla..
A.Kadir Değirmencioğlu