[MD-sorular] sylvester' s law

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
27 Oca 2011 Per 01:43:04 EET

Matris A olsun, boyutu da NxN olsun. Herhalde oncelikle lineer bagimsiz N
tane eigenvector varsa A'nin kosegenlestirilebilecegini gostermek gerek.

Sonra A simetrikse, eigenvalue'lari da birbirinden farkliysa
eigenvector'lerin birbirine dik oldugunu gostermek gerek.

Sonra da eigenvalue'lar farkli degilse bile yine de eigenvector'lerin dik
oldugunu gostermek gerek.

Bu sonuncusunu ben beceremedim.

Kerem