[MD-sorular] Cennet-Cehennem

khaine khaine at herbok.org
27 Oca 2011 Per 16:45:18 EET

İyi günler.
bence, değil doğruya yakın, doğruyla uzaktan yakından alakası olmayan
bir tespit ki, doğru kabul edilenin doğruluğu tartışılabilir.
eldeki tek bir veriyle bir 'şey'in sıcaklığını hesaplayabilme fikri
biraz sapıkça değilmidir?
ki inanç ile ilgili bir konu dogma olmasıyla birlikte mantıkla pek
alakalı değildir. islama göre herşeye kâdir olan allah, cennetin
sıcaklığını sabit tutabilir gibi sanki.
işin dogma kısmını geçersek, izole edilmiş bir kaba sürekli ısı
veriliyormuş gibi bir hava var yazıda. ki o konuyla ilgili bir bilgi
yok. anlık ortalama ısı kaybınında bilinmesi gerekir bu gibi bir
durumda. ayrıca başlangıç sıcaklığıda. ayrıca cennetin büyüklüğüde. ve
cennetin ortalama öz ısısıda. ve biraz ondan birazda bundan bişeyler
daha bilmek gerekir diye büşünüyorum.
bi kaç sene önceki "cehennem ısınırmı soğurmu" sorusundaki muhabbet gibi
çok sığ bir yazı gibi geldi bana. okuması eğlenceli, vardığı sonuç
komik, onun dışında elle tutulur birşey göremedim ben.

khaine.
25.01.2011 22:55, dede yazmış: