[MD-sorular] R'nin(reel sayılar cismi) Q (rasyonel sayılar cismi) üzerindeki bir bazı

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
7 Haz 2011 Sal 09:20:35 EEST

Bu dedigin dogru olamaz Rukiye.
1. Bu kume lineer bagimsiz degildir her seyden once, cunku e^2 + e^1 =
e^x denkleminin bir cozumu vardir.
2. Zaten bu kume lineer bagimsiz olsaydi, bu kumeye i'nin negatif oldugu
kuvvetlerini de eklersen elde edilen daha genis kume de lineer bagimsiz
olur!
3. R'nin Q uzerine bir tabanini acik acik yazamazsin.