[MD-sorular] barysentric koordinatlar

Mahlika Kuban mahlika at windowslive.com
11 Haz 2011 Cmt 22:31:21 EEST

Sayın Taner Kalyoncu
Barisantrik koordinatlarda doğru denklemi nasıl yazılır,bunu pek çok matematikçi okul arkadaşıma ve matematik öğremenlerimesordum, hiç birinden yanıt alamadım,ya yuvarlak laflarla geçiştirdiler veyahiç yanıt vermediler.Sorunuz bir hayli zor gözüküyor,bu konuda bilgiye ulaşırsanız lütfen bana da bildirin.Önceden teşekkürler,Mahlika.
---------- İlgili ileti ----------From: taner kalyoncu <tanerkalyoncu at gmail.com>To: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Thu, 26 May 2011 18:22:20 +0300Subject: [MD-sorular] barysentric koordinatlarbarysentric koordinat nedir? örneğin bunlar bildiğimiz koordinatlar gibidoğru denklemleri yazılabilir mi?