[MD-sorular] steiner üçlü sistemleri ile ilgili bir soru

taner kalyoncu tanerkalyoncu at gmail.com
20 Haz 2011 Pzt 09:45:45 EEST

sayın hocam tüm o makaleleri inceledim ancak steiner üçlü sistemlerinin -bu
anlamda -bir genelleme  durumu hakkında bir bilgi yok.sadece 2-(n^2,n,1) ve
2-(n^2+n+1, n+1,1) tasarımları için bir genelleme verilmiş.n=afin düzlemin
derecesi. benim öğrenmek istediğim v=1 veya 3 (mod6) için 2-(v,3,1)
tasarımı bir afin düzlem veya izdüşümsel düzlem midir?örneğin v=7 ve v=9
için bu mevcut.peki diğer v ler için mevcut olur mu?  eğer değilse nasıl
ıspatlanır?

--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!