[MD-sorular] Çılgın Projem

dede dede_47 at mynet.com
1 Mayıs 2011 Paz 00:36:43 EEST

Sn.Başbakan “ÇILGIN PROJESİNİ” açıkladı:KARADENİZ’DEN
MARMARA’YA

AVRUPA
YAKASINDA AÇILACAK BİR SU
KANALI İLE İSTANBUL BOĞAZINDA

Kİ GEMİ
TRAFİĞİ HAFİFLETİLECEKMİŞ.

Değerli Üyeler;

Ülkemiz de “Zihni Sinir Proce” devri
bitti;

“Çılgın Proje” devri başladı!

Bundan sonra daha nice “Çılgın proje”
üretilecek,

Dedim ki: ”Durma! Sen kendi ‘İkinci
Çılgın Projeni’

Açıkla!"  ki ilk açıklama
“şerefini”, kimseler kapmasın!

Öncelik senin olsun! Ömrün zaten “boş”
geçti;

Bari bu projeyle “Tarihe geçesin, ismin
binlerce yıl anılsın”

“Birinci Çılgın Projeyi”  Sn.Başbakan’ın  adıyla;

Bazı münafıklar “Bu proje 17 yıl önce

İlk defa Sn Ecevit ortaya atmıştı” deseler
bile!

Tarih kaydedecek, eminim! Sanırım tarih, nankör
olamaz!

Adildir, herkesin emeğine saygılıdır!

Düşündüm, düşündüm, düşündüm…Tam 3 GÜN!

En sonunda; hah buldum “çılgın” projemi:

Bu “çılgın projemi” adil olan
“Tarih” muhakkak kayda
alacaktır.

Bu projem karşısında; aklınıza sahip olun,

KAÇABİLİR!

Oturduğunuz yer sağlam olsun, şaşkınlıktan

DÜŞEBİLİRSİNİZ!

Bu tedbirlerden sonra; açıklıyorum “Çılgın
Projemi”

“Ülkemizin Karadeniz
kıyısında bir A noktası;

Ülkemizin Akdeniz
kıyılarında bir B noktasını seçiyoruz,

Öyle ki:A ve B
noktaları arası en kısa mesafede olacak!

Bu iki nokta arasına
en büyük savaş/ticaret/yük gemilerinin,

Geçebileceği genişlik
ve derinlikte,

Su kanalı
açıyoruz;Panama, Süveyş kanalı gibi…” Nasıl ama!

Umarım “aklınızı
kaybetmediniz.”

Umarın “oturduğunuz
yerden düşmediniz.”

Ve “böyle uçuklarla ayni listede ismimin
olmasından,

UTANIYORUM!” demediyseniz; biraz daha okuyun
lütfen:

Benim “Çılgın Projem”,

Sayın başbakanınkinden daha iyidir.Neden mi?

a)Anadolu’nun ortasından bir
“deniz” geçecek

   İstanbul’a göre
belki 10000 kat fazla “Denizi gören villa” olacak!

b)Büyük bir turist çekme potansiyeli ortaya çıkacak!

c) Tüm Türkiye nüfusunun İstanbul’a toplanması
gibi

“yanlışlık”
olmayacak!Nüfusumuz Anadolu’da bir

   “çekim
merkezine”
kavuşacağından, nüfusumuz

 nispeten
“homojen” dağılacak!

d)Bazı münafıkların, “Türkiye’yi hep
İstanbul’a

   topluyorsunuz,her
hizmeti bu şehre yapıyorsunuz,

  Türkiye, sadece
İstanbul’dan mı ibaret?”

  Türünden engelleyici
tavırlar önlenmiş olacak!

 Benim “Çılgın
projemin” en kötü tarafı ise;

 MALİYETİ daha
yüksektir, ilk “Çılgın Projeye” göre!

Bunu da kimse dert etmesin:

a)“Bir” konulup ta “on”
kazanılan bir ülke henüz dünya üzerinde
yok!

    Böyle bir
ülkeye
dünyadan BORÇ olarak “dünyanın parası” verilir!

    Bizim gibi:
“Bir”
konulup ta “on” kazanılan başka bir ülke

    Ortaya çıkmadan, hızlı davranıp, benim bu
“çılgın projem”

Geçekleştirilmelidir.”Bizden
daha cömert ikinci bir ülke” ortaya çıkarsa,

    BORÇ PARA
BULAMAYIZ! Canım “Çılgın projem” yatar sonra…

b) Belki de Karadeniz’e ve Akdeniz’e
kıyısı olan ülkelerden

    karşılıksız
para
yardımı bile görürüz!Öyle ya, ticari yüklerini

    şimdiye göre
daha
ucuza binlerce yıl nakletmeyecekler mi?

Benim projemin “son” faydası ise daha
muhteşem:

Bir savaş anında “kanalımız” düşman için
“doğal bir” engel
olacak,

Bu ise bizim için savaşı kazanma yönünde etki
edecektir YAAA…

AKLIMI BEĞENDİM(!!??)

HUZURLA YATTIM(!)

Şimdilik bu kadar!

Saygılarımla…

A.Kadir Değirmencioğlu

Not:Bu iletimin site formatına hiç uymadığını
“Adım gibi”

biliyorum.Ama
ne yapayım:”Hizlerim”; ”aklıma” baskın
çıktı!

Bu ileti için,
site yönetiminden öncelikle özür diliyorum,beni

listeden
çıkarırlarsa “kırılmayacağım/incinmeyeceğim/yeniden listeye

alınmak için
talebim/ısrarım olmayacak!”

Eğer yönetim
beni listeden çıkarırsa yazma olanağım kalmayacağından

tüm liste üyelerine,
bana tahammül ettikleri için teşekkürlerimi

sunarken; yazmış
olduğum bir hata/yanlışlık/söz/cümle nedeniyle

kırdığım/üzdüğüm üyeler için de özür diler,yaşamlarında sağlık ve

sıhhat isterim…

		Facebook ve Twitter hesaplarını tek yerden güncelle, anında paylaş!
Hemen tıkla!