[MD-sorular] TMD duyurusu: Seçimler ve Matematik

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
16 Mayıs 2011 Pzt 00:37:32 EEST

-------- Original Message --------
Subject: 	[spam] [tmd-uye:227] Secimler ve Matematik
Date: 	Sun, 15 May 2011 19:37:19 +0300
From: 	BARIS COSKUNUZER<BCOSKUNUZER at ku.edu.tr>
To: 	tmd-uye at yunus.listweb.bilkent.edu.tr
<tmd-uye at yunus.listweb.bilkent.edu.tr>

Degerli TMD Uyeleri,

Turk Matematik Dernegi (TMD), kuruldugu 1948 yilindan beri Matematikle ilgili bilim dallarinin gelismesini, ilerlemesini ve yurt icinde yayginlasmasini saglamak, ve ulkemizde ekonomik, sosyal ve teknolojik alanlarda matematigin ve matematikcinin katkisini arttirmaya ugrasmak hedefi ile faaliyet gostermektedir.

Bu baglamda Dernek Yonetim Kurulumuz, genel secimler oncesi, matematigin ve matematik arastirmalarinin bir ulkenin gelismesinde ne kadar temel oldugunu hatirlatan bir duyuru hazirladi.

Okumaniz ve paylasmaniz umidi ile ilginize sunuyorum.

Saygilarimla,
Prof. Dr. Betul Tanbay
TMD Baskani