[MD-sorular] Chen teoremi

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
11 Kas 2011 Cum 22:25:10 EET

Ilk basilmis makaleyi internette bulamadim. Ancak asagidaki baglanti ayni
sahsin devam niteligindeki ikinci makalesi. Ilk makalesine de referans var.
O dergiye bir kutuphaneden ulasabilirseniz makaleyi bulabilirsiniz.

http://math.scichina.com:8081/sciAe/fileup/PDF/78ya0421.pdf

Makalenin Turkce olmasiyla ilgili olarak, tabii ki makalenin Turkce
cevisiri yok. Ancak yukaridaki makaleden yaptigim cikarim su, chen'in
makalesi latince olsaydi yine de anlardiniz. Hatta cince olsa bile.

Yine de bu kadar islem yogunlugu olmayan makaleler icin Google Translate'i
onerebilirim.

Su kaynak da Chen'in makalesini acikliyor.

http://www-personal.umich.edu/~eisenst/Documents/chen.pdf