[MD-sorular] üç nokta eğrisi

Dursun Özgökmen blacksea57 at gmail.com
12 Kas 2011 Cmt 13:16:57 EET

http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/PDF_eskisayilar/1996_3_7_10_NOKTADA.pdf
sayfasındaki üç nokta eğrisinin Geometer's Sketchpad de çizimi ile ilgili
verilen bilgileri uyguladım. Ancak gerek yardımcı elipsi çizerken gerekse
bundan sonraki aşamalarda pek başarılı olamadım. Eğer mümkünse düzeltilmiş
yeni bir çizim-açıklama ikilisi; ya da bunun çizilmiş halinin Geometers
Sketchpad dökümanı olarak gönderebilecek biri olursa çok sevineceğim. Bunu
İlköğretim Öğrencilerinin katılacağı bir proje yarışmasında kendi konuma
yardımcı bir öğe olarak kullanmak istiyorum(kaynak göstererek tabi.)
Kolaylıklar...