[MD-sorular] Masal

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
20 Eki 2011 Per 00:43:00 EEST

Merhaba,

İlk cümle hariç mesajınızda somut hiçbir şey söylemiyorsunuz. Gönderdiğiniz
mesaj çok fazla duygu yoğunluklu ancak içeriği yok. Yazınız, sadece mesajı
okuyanın neden bahsettiğiniz varsaymakla kalmıyor, aynı zamanda okurun sizin
duygunuzu paylaştığını varsayıyor.

En basitinden bahsettiğiniz masalın ne masalı olduğunu anlamış değilim.
Mektubun ilk cümlesiyle alakalı olduğunu varsayıyorum, ancak sizin politik
görüşlerinizi bilmediğimden bu konudaki olası yorumlarınız hakkında tahminde
bulunamıyorum.

Belki de en önemli olarak, gönderdiğiniz yazıda bu mesajın Matematik Dünyası
sorular listesinde yayınlanmasını haklı gösterecek herhangi bir cümle
göremedim.