[MD-sorular] hiperbolik dizinin monoton olma şartının geometrik yorumu

Ali themath34 at gmail.com
20 Nis 2012 Cum 21:44:52 EEST

teşekkür ederim. ekte dosya yok. bu yorumları ben de yapmıştım kendimce.
anlayamadığım nokta ad ile bc nin kıyaslanması. ad=bc ise sabit dizi oluyor
bu açık. ad-bc nin pozitif ve negatif oldugunu nasıl acıklarız sorum bu.
ad-bc farkı neyi ifade ediyor geometrik olarak.

yorumlarınız sorumu yanıtlamıyor.