[MD-sorular] doğal sayılar

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
18 Ara 2012 Sal 00:11:41 EET

Tum matematige.
Matematik dogada var ya da yok sorusundan once bence var olmanin ne
demek oldugu anlasilmali.
Matematiksel kavramlar elbette bir zurafanin var oldugu gibi yoklar ama
bir bicimde varlar ki onlarla ilgili konusabiliyoruz ve birbirimizle
anlasibiliyoruz.
(Zurafanin da ne anlamda var oldugu tartisilmali.)
Bu derin metafiziksel konulari ilerde kuracagimiz Ilahiyat Koyu'nde
tartisacagiz insallah!