[MD-sorular] karmaşık analiz

mert turan mertturan_273 at hotmail.com
23 Ara 2012 Paz 21:07:00 EET

merhabalar.Bir yerde bir bölgede analitik komplex değerli fonksiyonun görüntü kümesinin tıkız olduğunu duydum ama bu bana yanlış gibi geliyor bir de sizlere sorayım dedim.
Bence mesela f(z)=z fonksıyonunu alalım. bu bilindiği üzere tam bir fonksiyondur. Komplex düzlemin bir D bölgesını alalım.Bu D bölgesi açık ve dikdörtgensel bir bölge olsun.
f(z)=z tam oldugundan bu D bölgesınde de analitiktir ve görüntü kümesi yine D bölgesidir.Bu D bölgesının eksenlere izdüşümleri birer açık aralıktır ve reel sayıların alışılmış topolojisinde açık aralıklar tıkız değildir. Nerede yanlış yapıyorum? Şimdiden teşekkürler.