[MD-sorular] Başlangıç dilimi

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
1 Şub 2012 Çar 11:25:56 EET

Pardon ben tanimi yanlis biliyormusum. Bir önce söyledigim sey tamamen yanlis.Orada (MD'de) baslangic kümesinin tanimina bakin. Oradaki tanima göre her iyi sirali küme kendinin baslangic dilimi. X'in X'e esit olmayan baslangic dilimlerinin hepsinin belli bir a elemani icin {x € X | x < a} seklinde oldugunu söylüyor.