[MD-sorular] bir olasilik sorusu

m.s. yılmaz mattmsy at hotmail.com
1 Şub 2012 Çar 18:32:07 EET

soru bana ilginç geldi.sizler kadar bu konuda akademik bir bilgi düzeyim yok.Bu yüzden saçmalarsam kusuruma
bakmayınız çünkü kendi halinde bir lise matematik öğretmeniyim.
ben şöyle düşünüyorum:diyelim ki [0,1] aralığında hareket edebilecek kadar (hassas) hareket kabiliyeti olan bir hareketli olsun.
önüne sonsuz yol seçeneği çıkacak ve her bir yolun da sonu asla gelmeyecek! bir yolu tercih edecek ama hangisini? diyelim ki herhangi birini
tercih etsin.sadece bu yol bile asla bitmeyecek öyle değil mi? bu nedenle seçilecek sayılar asla bitmeyecek gibi geliyor bana.
saygılarımla.
m.s.yılmaz