[MD-sorular] geometri hakkında

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
29 Şub 2012 Çar 14:45:27 EET

Felix Klein, geometrileri, transformasyon gruplari ve onlarin invariantlari olarak görmek gerektigini söylüyor Erlangen programinda. Ama sizin aradiginiz herhalde daha "matematiksel" bir tanim. Yine de bence en hos tanimi bu. Adama kulak vermek gerekir. Adam yeni geometriler bulmus, bizzat kendisi. En iyi o bilir geometrinin ne olmasi gerektigini diye düsünüyorum. Adam derken Felix Klein.