[MD-sorular] Bir topoloji sorusu

Burak Kaya burakvonkaya at gmail.com
24 Tem 2012 Sal 10:29:40 EEST

Küçük teknik detaylar:

O "köşegen" kısmı o kadar da hadi köşegeni alalım deyince olmuyormuş onu
fark ettim! Şöyle bir şey lazım:

\gamma bir limit ordinal olsun. \beta_0 < \beta_1 < ... < \beta_n <  ... <
\gamma olacak bir beta ordinal dizisi sabitleyelim (\gamma'nın
cofinality'si \omega olduğu için böyle bir dizi bulabiliriz).

A_\gamma'yı seçerken, {A_\beta_n}'in "köşegenini" (ilk kümenin ilk elemanı,
ikincinin ikinci vs.) almamız lazım.

Belki şu an fark etmediğim doldurulması gereken başka detaylar da vardır
emin değilim. Fark ederseniz düzeltin lütfen.

Burak.