[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 953, Konu 1

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
18 Mar 2012 Paz 16:03:00 EET

Soru 1^n'nin limitinin ne oldugu degildi.
Soru 1^sonsuz'un olasi degeriydi.
Ben, R U {-sonsuz, +sonsuz} kumesinde, R uzerinde tanımlanmis bir *
islemini (toplama carpma, us alma) soyle tanimliyorum.
Eger x_n dizisi a'ya ve y_n dizisi b'ye yakinsadiginda x_n*y_n dizisi
c'ye yakinsiyorsa, o zaman a*b = c olarak tanimlansin.
Sanirim analizcilerin ilgilendigi tanim da bu olmali.
Bu tanimla 1^sonsuz tanimsiz olmalidir.